Death Wish 5 The Face Of Death



Jah har aldrig varit så glad en hel skoldag som dagen jag väntade på att få komma hem och titta på den här filmen Death Wsih v The Face Of Death. jag fick den av mamma kvällen då det var dags o sova så jag lovade mig själv att inte tjuvkika på den förens dagen efter. men jag kunde inte hålla mina tassar borta och tjuvtittade iallafall på menyn eftersom jag hade så svårt o vänta sedan fick jag gå och räkna timmarna i skolan och tro mig dagen har ALDRIG gått så långsamt som den dagen och min tvilling hade oxå ngt hon skulle se men vi var helt utom oss över att det tog så lång tid sedan när jag kom hem och äntligen fick kolla på den så var jag sååå glad, jag mörkläggde rummet och satte mig i sängen o kollade på den och den var ju såå bra dock had jag av misstag läst på internet att hon skulle dö i filmen så jag hade gått och oroat mig hela veckan av hur lite hon kanske skulle vara med i filmen och sedan har jag en liten fix-ide att så fort jag har beställt en film så går jag och söker på filmen o försöker få redan på så mkt som möjligt i väntan på filmen o se bilder och sedan när jag sett filmen hoppar jag över saker som dyker upp på internet om den eftersom jag ändå har sett och äger hela filmen. men detta är en film ni bara måste se med Charles Bronson och Lesley då det handlar om att Lesley=Olivia Regent är en berömd modedesigner som mördas och filmen bygger på Bronsons hämnd på ligan den e såååååå bra jag älskade den men nu har jag dock sett sönder den!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0