Mitt första filmminne med Lesley-Anne Down





Young Hearts Unilimited med Lesley-Anne Down och Corbin Bernsen

Eftersom bloggen vägrar ladda upp alla fina bilder som jag vill ladda upp så fick det bli en miniatyr av en stor o klar bild av denna, så det fick bli en egenfotad bild av Young Hearts Unilimited från en bild i tvtidningen till aftonbladet! jag kmr alltid att minnas den här härliga filmen för det var den första hela filmen jag fick se med lesley-anne down och jag minns dagen så väl jag satt och kollade på tv i rummet hemma som numera är mttt eget rum men som en gång i tiden var ett tvrum, jag satt där och kollade på tv så ringde rebecka en kompis till mig mig och undrade om det inte var lesley som var med i en film på kanal TV4 FILM för det såg ut som det och så erbjöd hon sig att spela in filmen! jag blev så glad när jag fick filmen jag kollade på den och sen gav jag tillbaks bandet till henne HALLÅ!!!! fan vad dum jag var den dagen jag hade kunnat be henne om att få bandet så hade hon kunnat få en ny av oss men nej jag var KORKAD och mkt väl sen så gick filmen inte mer för den hade redan då tydligen spelats på kanalen i flera veckor i streck och filmen gick inte átt få tag på :( men sen upptäckte jag en ny filmsida kallad Disclord.se skitbra dock importerar de så jag fick köpa den utan textning, den kanske hade engelsk textning minns inte :/ men sen stod det att den oxå var regionskodad men när jag kollade på den så hade sidan skrivit fel för den hade region 2 :D:D:D:D jag kmr aldrig gllömma "Young Hearts Unilimited" det handlar föresten om ett par barn som ordnar en dejtingfirma för sina singelföräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0