Sunset Beach

Finns det någon där ute som var lika besatt av serien Sunset Beach som jag och min tvilling var när serien sändes för första gången på svensk tv? jag bara älskade serien kastade i mig maten så fort det var dags att se ett nytt avsnitt av den underbara serien! och nu har jag lite panik här för det var år sedan jag fick se min favoritserie och våra kända filmsajter vägrar släppa den enorma serien på box då inte så många visar intresse på dicshop.se :( jag blir ledsen vill verkligen ha ett kärt återseende av det härliga gänget från sunset beach samt olivia richards (lesley-anne Down) den här bloggen ska bli bättre en dag! men e ny inom detta :oEn känd såpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0