Behind Closed Doors kanal 5 visade fel film???!!!!

Det känns som om jag har haft lite otur med filmer när det gäller min idol, för när Behind Closed Doors skulle gå på kanal 5 och vi satte den på inspelning och sedan kollade på den så upptäckte vi att det var ngt helt annat och Lesley-Anne Down dök aldrig upp i bild :O , det skulle vara en thriller med Barry Bostwick och Lesley-Anne Down men det var en annan thriller som hette Bakom Stängda Dörrar med Sarah Jessica Parker och Hugh Grant jag belv sååå besviken!!! de hade missuppfattat det och trodde att Behind Closen Doors var detsamma som den andra filmen med svensk titel Bakom Stängda Dörrar men aja misstag sker! synd bara att jag drabbades :(:(:( filmen kallas även In The Heat of Passion
 2 unfaithful " Behind Closed Doors"




Det handlar om en mor som är rullstolsbunden och blir överfallen av sin dotter som blir styvfars älskarinna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0