Missade "The Perfect Wife" på grund av att min familj låg sjuka :'(




'
Jag missade denna film för vi hade planerat i åratal nej men i en vecka att åka och spela in filmen som gick på trean på mamas jobb och så blev hela familjen dödssjuka och mamma vägrade åka in och programera och jag missade en hel film med leslie fan vad ledsen jag blev, inte så det kom tårar men besvikelsen, den kom! men jag har kollat på clip av filmen på nätet så det underlättar och den verkar rätt bra ändå men det tycker i o förs sig jag om allt som Lesley är med i! den handlar om en kvinna som gifter sig med en doktor för att hämnas, för för länge sedan hamnade hennes bror i typ en bilolycka och läkaren kunde inte rädda hennes bror så hon gifter sig med honom för att planera sin hämnd, dock har han glömt att han träffat henne tidigare. så det blir en hel del catfights i filmen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0